Bereik het maximale

Titel

Autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et dolore feugait

VoIP is de vervanger van ADSL en ideaal voor een thuiswerksituatie

De wereld van de zakelijke telefonie is de laatste tien tot twintig jaar in zeer rap tempo veranderd. Vroeger werd er vooral gebruik gemaakt van ADSL-lijnen op kantoor met daarbij een fysieke telefooncentrale op locatie met kabels van hier tot China die bij elke bureauverplaatsing of herinrichting omgelegd moesten worden.

 

Tegenwoordig wordt er steeds vaker gebruik gemaakt van VoIP, een afkorting die staat voor Voice over IP, wat zoveel betekent als bellen via het internet. Deze manier van zakelijke telefonie is ontzettend interessant voor zowel de werknemer, de werkgever als de klant en wordt nog aantrekkelijker in de huidige samenleving waarin we massaal vanaf huis werken.

 

Met een internetverbinding bedien je de bedrijfstelefoon vanaf overal ter wereld

Thuiswerken is door de Covid crisis in een stroomversnelling geraakt. Er zijn nog maar weinig bedrijven die niet een (gedeeltelijke) thuiswerkoptie aanbieden aan hun werknemers. Natuurlijk zijn naast alle voordelen aan het thuiswerken er ook een aantal uitdagingen die overwonnen moeten worden.

Leestip: Doorverbinden naar vast of mobiel | Doorschakelnummer

 

De werknemer moet in veel gevallen de bedrijfstelefoon kunnen beantwoorden en bedienen vanuit huis zonder dat de klant hier hinder van ondervindt en dezelfde service ontvangt. Met een VoIP oplossing is de telefooncentrale toegankelijk vanaf overal zolang er een werkende internetverbinding is. De werknemer kan de telefoon vanuit huis opnemen via een laptop en een headset en de kwaliteit van het geluid is in veel gevallen zelfs beter dan bij ADSL.

 

VoIP stukken goedkoper dan ADSL

ADSL is een relatief dure vorm van telefonie wat vaak al een reden vormt voor veel ondernemers om naar andere alternatieven te kijken. VoIP werkt op basis van vaste, vaak maandelijkse kosten. Dit zorgt direct al voor een significante kostenbesparing zonder in te boeten op de kwaliteit of de dienstverlening.

 

Uitgelicht: https://www.belfabriek.nl/artikelen/010-nummer-aanvragen

 

Sterker nog, met een VoIP oplossing heb je als bedrijf vaak tal van mogelijkheden om de klantervaring via de telefoon te verbeteren door het gebruik van computergestuurde voice recordings en zelf ingestelde keuzemenu’s die de klanten nog sneller antwoord biedt op alle vragen of doorschakelt naar de juiste afdeling.

admin

Geef een reactie