Bereik het maximale

Marketing

Alles gerelateerd aan Marketing

Categorie archief marketing

Wat is het burgerlijk wetboek?

Je hebt er vast wel eens een keer van gehoord: het burgerlijk wetboek. Zonder dat je het weet heb je er veel mee te maken. Want wanneer men spreekt over privaatrecht, dan bedoelt men over de relaties tussen burgers onderling. De relatie tussen burgers onderling wordt besproken in het burgerlijk wetboek die uit maar liefst 9 boeken bestaat. In deze blog vertellen we je hier meer over. Lees snel meer!

 

Algemene informatie burgerlijk wetboek

Het burgerlijk wetboek bestaat al enige tijd. Het is in het jaar 1992 is bestaat uit negen verschillende boeken. Deze boeken vormen een gelaagde structuur waarin alle algemene regels worden benoemd, gevolgd door de specifieke regels. In elk wetboek wordt een ander soort recht geregeld. 

 

De belangrijkste burgerlijke wetboeken

Hieronder hebben we de belangrijkste wetboeken en hun bijbehorende rechten op een rijtje gezet:

 

Boek 1: Personen- en familierecht

In het personen- en familierecht worden de rechten besproken over natuurlijke personen omtrent voor- en achternamen, geboorte en overlijden en onderbewindstelling.

 

Boek 2: Rechtspersonen

In wetboek 2 worden de rechtspersonen besproken. Rechtspersonen zijn geen ‘echte’ personen, maar zijn juridische termen om de rechten en plichten van organisatie vast te stellen. Deze rechtsvormen hebben net als een natuurlijk persoon rechten en verplichtingen. Hierbij kan je denken aan bv’s, nv’s eenmanszaken, stichtingen en verenigingen. 

 

Boek 3: Vermogensrecht algemeen

Wanneer men over boek 3 spreekt van het burgerlijk wetboek, dan heeft men het over het algemene vermogensrecht. Dit heeft onder andere betrekking tot het overdragen van goederen en hoe rechtshandelingen tot stand zijn gekomen.

 

Boek 4: Het erfrecht

Alle regels omtrent het recht van een overledene wordt besproken in het erfrecht. Hierin wordt onder meer de nalatenschap besproken en welke invloed een testament hierop heeft.

 

Boek 5: Zakelijke rechten

Dit wetboek geeft uitleg over je zakelijke rechten. Hierin wordt besproken welke rechten en verplichtingen voortvloeien uit eigendommen.

 

Boek 6: Verbintenissenrecht

In het verbintenissenrecht worden alle rechten en verplichtingen tussen burgers vastgelegd. Hierbij kan je denken aan overeenkomsten, onrechtmatige daden of betalingen.

 

Boek 7: Bijzondere overeenkomsten

In boek 7 wordt er dieper ingegaan op het overeenkomstenrecht. Hierin worden 20 verschillende overeenkomsten besproken.

 

Boek 8: Verkeersmiddelen en vervoer

In dit wetboek worden alle regels omtrent vervoer en transport besproken. Hierbij kan je denken aan wegvervoer, vervoer over water, luchtvervoer en vervoer per spoor.

6 tips om een top vakantieplanning te maken!

Altijd weer een stressvolle periode, terwijl dit juist de periode hoort te zijn waarin u tot rust hoort te komen. Voor u als ondernemer is het toch wel een dingetje om de juiste vakantieplanning te maken voor uw bedrijf om de bezettingsgraad toch in balans te houden. In dit blog geven wij u 6 tips om dit zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen.

  1. Maak de vakantieplanning ruim van te voren
    Dit kunt u doen door middel van een deadline. Deze deadline geeft aan tot wanneer personeel hun vakantie aanvraag mogen indienen. Zodra u alle aanvragen heeft, kunt u deze op elkaar afstemmen om zo een juiste vakantieplanning te maken.
  2. Stel een minimale bezettingsgraad in
    Met deze tip moet je ook even wat rekenwerk uitzoeken. Om de vakantieplanning rond te maken, is het handig om te weten hoeveel mensen u minstens op de werkvloer nodig heeft om efficiënt te blijven draaien.
  3. Maak eerst een vakantieplanning met de minimale bezettingsgraad
    Dit is de volgende stap. Zorg eerst dat de minimale vakantieplanning in ieder geval gevuld is. Zo krijgt u ook direct inzichtelijk waar u problemen zou kunnen verwachten en u extra mensen zal nodig hebben.
  4. Bedenk een oplossing voor de problemen die u verwacht
    U kunt vragen of uw medewerkers wellicht onderling kunnen overleggen of er misschien iets te verschuiven valt indien de vakantieplanning gaten bevat in de bezettingsgraad. Komen zij er niet uit met elkaar dan zal u de vakantieaanvragen moeten goedkeuren of niet. Check wel welke afspraken u in de contracten van uw medewerkers heeft staan om lastige situaties te voorkomen.
  5. Vooraf afspraken maken indien onderbezetting. U kunt bijvoorbeeld afspreken met uw medewerkers dat medewerkers met kinderen voorrang krijgen op een vakantieperiode omdat zij vastzitten aan de schoolvakanties. Dit zou natuurlijk ook kunnen door het ene jaar de ene te laten gaan en het andere jaar de ander. Wederom geldt hiervoor dat dit wel in de contracten van de medewerkers moet staan.
  6. Vakantieaanvragen weigeren? Dit is hetgeen dat u, wanneer u de vakantieplanning aan het maken bent het liefst wilt voorkomen om iedereen blij te houden. U kunt nog proberen om parttimers meer te laten werken of u kunt zelfs een uitzendbureau inschakelen. Indien u echt niet anders kan kunt u een aanvraag weigeren maar dit mag alleen als er echt een goede reden voor is. Biedt zo veel mogelijk alternatieven!

Op zoek naar een online marketing bureau

Ben je op zoek naar een online marketing bureau? Dan weet je waarschijnlijk al een beetje wat deze jou kan brengen en op welk gebied deze kan helpen. Het kan echter ook zijn dat je nog geen idee hebt en hierdoor juist op onderzoek uitgaat. Je komt echter wel al snel tot de conclusie dat er veel bureaus te vinden zijn. Een daarvan is Leadfuel. Maar wat kan een online marketing bureau precies voor jou betekenen en welke voordelen behaal je eraan? Onderstaande informatie helpt jou op weg en zorgt ervoor dat je de goede keuze maakt.

Een online marketing bureau helpt onderscheiden

Een online marketing bureau is een bureau dat jou helpt bij het goed op de markt brengen van jouw bedrijf. Het wordt steeds belangrijker om jezelf te onderscheiden van concurrenten nu iedereen toegang heeft tot websites. Je moet er echter voor zorgen dat jouw doelgroep jouw bedrijf gaat vinden in plaats van de website van concurrenten. Dit bureau weet precies wat er nodig is om dit te realiseren en hoe jouw bedrijf opvalt voor de buitenwereld. Je hebt hierdoor ook veel meer voordelen dan wanneer je het zelf gaat doen.

De eerste gesprekken

Je gaat als eerste in gesprek met een online marketing bureau over jouw bedrijf en wat je wilt bereiken. Hierbij moet je zelf goed voor ogen hebben wat je over jouw bedrijf wilt zeggen en wat je uiteindelijk over wilt brengen op de doelgroep. De doelgroep is daarbij ook echt belangrijk. Wees hier zo specifiek mogelijk over. Hierop worden namelijk de teksten van de advertenties gebaseerd en moeten uitnodigend zijn. Enthousiasmeren over de producten en diensten die je aanbiedt, is wat je er uiteindelijk mee wilt bereiken. Ga dit gesprek dus ook altijd aan met de specialist.

Meer omzet door goed werkende marketing

Een online marketing bureau gaat daarna aan de slag met het opstellen van een concept. Hiermee kan gekeken worden of de marketing op een goede manier gaat werken. Een eerste idee kan online gezet worden, zodat het monitoren kan beginnen. Je hebt hierdoor een beter beeld van wat trekt en welke onderdelen van de marketing juist weggelaten moeten worden. Er kunnen tussentijds dus ook veel veranderingen plaatsvinden, zodat je uiteindelijk alleen maar een grotere omzet gaat draaien. Hier gaat het immers uiteindelijk om. Geld verdienen door jouw producten en diensten te verkopen aan de doelgroep.

Ga voor de winst

Wanneer je een online marketing bureau inschakelt, moet je in eerste instantie een investering maken. Deze investering kan veel geld lijken, maar door de omzet die je ermee genereert, wordt dit weer terugverdient. Je hebt meer klanten en zult dus ook meer winst behalen. De investering verdient zichzelf dus binnen een korte tijd weer terug. Het kan daarom voor iedere ondernemer de beste keuze zijn om een specialist in te schakelen die weet waarop gelet moet worden en waarmee je jezelf kunt blijven onderscheiden van jouw concurrenten. Bedenk daarom goed welke voordelen jij eraan behaalt.

Laat je freelance merk groeien met deze 5 tips 

Voor een freelancer is personal branding ook belangrijk. Met personal branding laat je zien wat jouw meerwaarde is en onderscheid je jezelf van anderen. Hierdoor ben je benaderbaar en het vertrouwen stijgt. Maar toch vinden veel freelancers dit niet altijd gemakkelijk. Daarom vijf tips om jouw merk laten groeien!

1. Waardevolle content en consequent zijn 

Zeg je freelancer, dan zeg je expert. Deel daarom op je website, social media en andere kanalen waardevolle informatie. Welke informatie interessant is voor jouw volgers? Maak eens een mindmap van jouw doelgroep en kijk welke thema’s zij interessant vinden. Kies daaruit de belangrijkste en werk deze uit tot de basis van jouw zakelijke content. Vergeet niet alleen interessante informatie te delen, maar deel ook emotie zoals jouw enthousiasme. 

2. De ideale volger

Door de loop van de jaren heen heb je verschillende volgers verkregen op bijvoorbeeld LinkedIn. Vrienden van vroeger, oud-klanten, oud-collega’s en ga zo maar door. Ze zijn bevriend met jou op jouw online kanalen. Natuurlijk kun je niet voor iedereen goede content maken. Dat is logisch. 

 

Maar leg ook zeker niet de focus op je bestaande netwerk, maar op de ideale volger. Wie zou jou moeten volgen? Door aantrekkelijke content te maken voor mensen die je daadwerkelijk wilt aantrekken, trek je ook de juiste mensen aan. 

3.  Interactie 

Je kunt enorm veel moeite doen om zichtbaar te worden, maar zonder interactie is het slechts eenrichtingsverkeer. Maak content die interactie uitlokt. Ga online het gesprek aan met je volgers. Reageer, like en deel! Alleen zo leren mensen jou kennen. Daarnaast kun je op deze manier altijd het gesprek aangaan met een potentiële nieuwe klant.

4. Jouw verhaal

Jouw verhaal laat zien wat je drijfveren zijn, welke mening je hebt en welke successen je hebt gehad. Maar deel niet alleen deze momenten,  deel ook leermomenten. Dit is ontzettend waardevol. Niet alleen omdat jij ervan hebt geleerd, maar ook omdat anderen ervan kunnen leren. Daarnaast laat je jouw groei zien. Maak dus een eerlijk verhaal over jezelf en laat zien wie jij bent. Deel jouw unieke verhaal om verbinding aan te gaan. 

5. Wees persoonlijk

Niets is zo vervelend als mensen die je niet meer herkennen. Zorg ervoor dat je mensen onthoud, zodat als je ze weer treft je iedereen persoonlijk aan kunt spreken. Dit doe je door regelmatig contact te zoeken met je netwerk. Zo blijf je ook goed op de hoogte van iedereen. 

Geef je netwerk een goed gevoel. Communiceer eerlijk en help mensen. Op deze manier is de verbinding tussen jou en je netwerk stukken groter. Daarnaast is die nieuwe klus dan ook sneller in zicht!

Gratis stockfoto met aantekeningen, achteraanzicht, afstandswerk

Waarom is een goede website zo belangrijk?

Een goede website is voor elke ondernemer en bedrijf belangrijk. Kennen ze je naam maar je hebt een slecht uitziende website of helemaal geen website, dan bestaat er een kans dat de klant geen contact met je zou opnemen. Maar waarom is een goede website zo belangrijk? In dit artikelen geven wij 4 redenen waarom elk bedrijf en ondernemer een goed uitziende website moet hebben.

 

1. Vele extra mogelijkheden

Op jouw site kan je vele elementen toevoegen om de bezoeker te voorzien van informatie op zijn gewenste manier. Wil de bezoeker makkelijk een offerte aan kunnen vragen, zorg dan voor een formulier om een offerte aan te vragen in plaats van een standaard contactformulier. Verkoop je producten digitaal? Zorg dan dat men gelijk kan afrekenen en de bestelling kan afronden. Ga hiervoor van je site een webshop laten bouwen. Wil je dat klanten afspraken online kunnen inplannen, ook dat is mogelijk.

 

2. De website is het visitekaartje voor jouw bedrijf

Het visitekaartje kent ondertussen iedereen wel en is nog steeds erg belangrijk. Toch wordt deze minder vaak gebruikt sinds het internet door iedereen werd gebruikt. Men zoekt bijvoorbeeld naar huisstijl laten ontwerpen en er komen een aantal resultaten naar boven. Buiten het feit dat je niet hoog zal scoren in de zoekmachines vanwege een matige website, zal de bezoeker snel de site verlaten. De website is het visitekaartje van jouw bedrijf. Is de website een chaotisch zooitje van informatie? Dan zal de dienstverlening ook niet heel soepel verlopen. 

 

3. Contact opnemen

Indien de site niet goed gebouwd en ingericht is zal men de site snel verlaten. Dit komt grotendeels omdat men snel zijn informatie wil vinden op de site en contact wil opnemen via een eenvoudige manier. Kan dit niet? Dan zal men snel naar een andere site op zoek gaan. Zorg dus dat de bezoeker getriggerd wordt om bijvoorbeeld contact met je op te nemen en geef ze ook een eenvoudige mogelijkheid hiervoor. Op deze manier zullen ze eerder contact met je opnemen dan als er alleen een telefoonnummer staan. Elke klant heeft zijn eigen favoriet manier om contact op te nemen.

 

Kortom is het zeer verstandig om te gaan werken aan je online content. Dit heeft zowel voordelen voor jou als voor de klant. Het kan de klant voorzien van de juiste informatie, waardoor jij niet onnodige e-mails hoeft te beantwoorde. Heb je hulp nodig bij je online content, dan is het verstandig een expert in te schakelen.

Hoe blijf ik actief in de online marketingwereld?

De online marketing wereld verandert elke dag. Soms is het even lastig om alles bij te benen. Het is daarom belangrijk om goed actief te zijn. Verder is het ook heel handig om up to date te zijn van alle zaken die er spelen in de online marketingwereld. Wat mij heel erg hielp was het lezen van online marketing blogs. Ik verbrede mijn kennis en kwam ook in contact met andere mensen in de online marketingwereld. 

Online marketing vormen 

Momenteel zijn er veel verschillende marketing vormen die van belang zijn. Social media marketing, content marketing en zoekmachine marketing zijn heel belangrijk. Voor veel bedrijven is zoekmachine marketing het belangrijkst omdat een groot deel van hun klanten door Google bij hun website terecht zijn gekomen. Een goede positie hebben binnen Google is dus een belangrijke factor voor jouw onderneming. Als je een goede positie wilt kan je er bijvoorbeeld voor kiezen om te gaan linkbuilden. Linkbuilding uitbesteden? Dat is een hele goede zet voor bedrijven. Heel vaak heb je de capaciteit er niet voor binnen jouw onderneming. 

 

Netwerken 

Netwerken binnen de branche helpt ook heel veel. Zoek eens op internet op wat voor evenementen er allemaal plaatsvinden. Stap uit je comfort zone en durf een praatje te maken met dezelfde mensen in de branche. Je zult gauw merken dat het heel handig is om nieuwe connecties te hebben. Binnen de netwerkevenementen kan je kennis delen en nieuwe mensen leren kennen. Ik raad het zeker aan! 

 

Blogs lezen 

Het lezen van online marketing blogs heeft mij enorm geholpen. Elke dag worden er wel interessante artikelen online gezet. Kennis delen is heel belangrijk. Ik raad het zeker aan om online marketing blogs te lezen. Ik volg Emerce en Medium dagelijks! Als ik in de trein zit of als ik aan het lunchen ben dan lees ik rustig wat artikelen over content marketing.

Wat zijn de voordelen van webmail?

Wat zijn de voordelen van webmail?

Wanneer je een internetaansluiting hebt, dan heb je ook altijd de beschikking over een e-mailadres van je provider. Of je dit gebruikt moet je natuurlijk zelf bepalen, er zijn ook mensen die liever een algemeen mailadres gebruiken van bijvoorbeeld Hotmail of Gmail. Maar het gebruik van het mailadres dat je van je provider krijgt biedt veel voordelen. Je kunt heel eenvoudig het mailadres instellen op je mobiele apparaten zoals een smartphone of tablet. Dankzij deze technologie wordt webmail vandaag de dag minder vaak gebruikt dan vroeger. Maar toch kan webmail voordelen hebben.

Je mail bekijken via een veilige verbinding

Als je onderweg bent dan kun je natuurlijk je smartphone gebruiken om je mail te checken. Maar houd er dan wel rekening mee dat je vaak gebruik maakt van een onveilige verbinding. Dit kan betekenen dat als je een mail leest of beantwoordt, de informatie in verkeerde handen valt. Dat wil je natuurlijk niet als het om vertrouwelijke berichten gaat. Een reclamemail is niet zo spannend, maar een e-mail van je werk met vertrouwelijke informatie, of een bericht van je arts, is een heel ander verhaal. Dan is het veiliger om gebruik te maken van een beveiligde verbinding en in te loggen op je webmail om mail te lezen of te beantwoorden.

Zo log je in op je webmail

Op Online Webmail Inloggen leggen we je uit hoe webmail werkt. Als je gebruik wilt maken van je webmail ga je naar de website van je provider. Inloggen op XS4all webmail doe je dus vanaf de website van deze provider. Je kunt via de webmail gebruik maken van vrijwel dezelfde mogelijkheden als wanneer je een mailprogramma gebruikt. Je kunt ook alle berichten lezen die je hebt ontvangen en verstuurd. Dat komt omdat alle berichten op de server bij je provider blijven staan. Dit systeem heet IMAP en zorgt ervoor dat je mailberichten overal kunt lezen. Vroeger was het zo dat mail bij het ‘binnenhalen’ van de server werd gedownload. Je kon zo’n mail dan alleen lezen op de computer waar je het bericht op had ontvangen.

Webmail kun je wereldwijd gebruiken

Mocht je denken dat het nut van webmail inmiddels wel is achterhaald, vergis je dan niet. Stel je bent ergens waar je geen internetbereik hebt met je smartphone. Maar in het hotel is wel een computer beschikbaar met een vaste verbinding. Dan kun je toch via je webmail het thuisfront laten weten dat alles goed met je gaat. En als je ergens bent waar mobiel internet erg duur is dan kun je webmail gebruiken om contact te houden met iedereen. Tot slot is een wat langer bericht schrijven op een toetsenbord vaak een stuk prettiger dan op je smartphone of tablet. Overigens kun je webmail ook prima gebruiken via de browser op je mobiele apparaat. Ideaal als het geheugen vol zit en je geen ruimte hebt voor een mailprogramma. Webmail is dus nog lang niet overbodig geworden.

 

Metatitel: Maak jij gebruik van de webmail van XS4all?
Metatekst: Op Online Webmail Inloggen leggen we je graag uit hoe webmail werkt en wat de voordelen zijn. Webmail kan in verschillende situaties goed van pas komen.

 

Hoe word je de beste project manager?

Steeds meer bedrijven werken op basis van projecten. Dit klinkt misschien makkelijker dan dat het is. Als projectmanager moet je namelijk overal van op de hoogte zijn en zorgen dat alles soepel verloopt. Hieronder lees je een aantal stappen hoe jij het meest efficiënt te werk kunt gaan als project manager.

Stap 1. Het juiste gereedschap

Voordat je überhaupt begint aan een project als projectmanager is het handig om jezelf te verdiepen in de verschillende tools die beschikbaar zijn. Er zijn meerdere project management software pakketten beschikbaar, waarbij sommige op een specifieke markt gericht zijn. Een goed begin is het halve werk dus kijk goed welke software het beste bij jouw branche en project past.

Stap 2. Het team

Nadat je de juiste software hebt uitgekozen is het zaak om een capabel team samen te stellen. Waarbij iedereen een goede toevoeging is aan het einddoel van dit project. Probeer dus mensen met verschillende achtergronden bij elkaar te zetten zodat iedereen zijn of haar kwaliteiten versterkt worden. Zorg dat je een team bij elkaar hebt dat jij vertrouwd en dat goed samen kan werken.

Stap 3. Taakverdeling

Op een boot kan er ook maar één kapitein zijn dus probeer ook binnen jouw eigen project team de taken zo goed mogelijk te verdelen. Zorg dat het duidelijk is voor iedereen wat er moet gebeuren en wie daar het meest geschikt voor is. Vaak kan dit ook verdeeld worden binnen de door jouw gekozen software. In de door jou gekozen software kan je verschillende dingen afstemmen en kan elke collega inzien wat hij of zij moet doen tijdens het project.

Stap 4. Afronding

Nadat het project is afgelopen is het belangrijk om al het papierwerk ook netjes af te ronden. Facturen moeten worden verstuurd en rapporten moeten worden opgemaakt. Als je een compleet software pakket hebt gekozen zitten er als het goed is project management tools bij inbegrepen waarmee je dit gemakkelijk kunt afronden. Zo hoef je niet zelf aan de slag met Word templates of Excel tabellen. Daarnaast is die facturatie vaak zo afgerond en kan je weer snel aan de slag voor de volgende klant.

 

Agile werken en scrum: de sleutel tot adaptief werken

Succesvolle ondernemingen zijn constant op zoek naar methoden om effectiever, efficiënter en doelgerichter te kunnen werken. Daarvoor bestaan er meerdere methoden die ieder effectief kunnen zijn om deze doelen te bereiken.

Een beweging die echter veel tractie heeft gekregen is die van het agile werken. Dit paraplubegrip betekent in feite dat een onderneming op een dusdanige manier werkt, dat het snel aanpassingen kan maken wanneer de situatie hierom vraagt. Het bedrijf is dus ‘behendig’, de vertaling van agile.

Wat agile werken inhoudt

Agile werken is het snel kunnen aanpassen op de gepresenteerde situatie. Dit kan een nieuwe wens zijn van de klant, andere wetgeving, bevindingen die invloed hebben op eerder gemaakte keuzes en andere situaties die aanpassing vereisen.

In veel gevallen zitten deze veranderingen ook in de markt, innovatie, concurrentie en vraag vanuit de doelgroep. Bedrijven die niet tijdig in staat zijn zich aan te passen, en dus niet agile zijn, dreigen ten onder te gaan. Voorbeelden van toonaangevende bedrijven die niet tijdig in staat waren aanpassingen toe te passen, zijn BlackBerry, Nokia, V&D en recentelijk bijna HEMA.

Door agile te werken kan er snel geschakeld worden, wat kan leiden het overleven van het merk, maar soms ook snelle groei van het merk.

Een methode binnen agile werken die bijzonder vaak wordt toegepast is scrum.

Scrum methode: de basis

Scrum is een werkmethode ontwikkeld in de IT-wereld in de jaren tachtig. Sindsdien is het echter relatief eenvoudig toe te passen in iedere branche. Omdat de beginselen vrij algemeen zijn, is het in veel gevallen niet lastig om scrum toe te passen in de meest uiteenlopende branches en markten.

Bij scrum wordt er gewerkt in relatief kleine scrum teams, vaak niet groter dan tien man. Hierin is een zogenaamde scum master actief (een dienende leider), de scrum product owner (kwaliteitsbewaker product) en het scrum team (verschillende rollen).

Ieder scrum team werkt in zogenaamde sprints, die vaak één tot enkele weken duren. Na afloop van iedere sprint is er een tastbaar resultaat. Bijvoorbeeld een eindproduct of een tussenproduct van de datgene dat het bedrijf produceert of aanbiedt.

Werknemers kunnen de principes van scrum leren bij een gecertificeerde cursus. Afhankelijk van de opleiding die wordt gevolgd, bijvoorbeeld scrum basis of scrum master, ontvangt de deelnemer na een cursus van één of twee dagen een diploma. Een dergelijk diploma is steeds vaker vereist om aan de slag te gaan bij bedrijven, omdat scrum steeds vaker wordt toegepast als werkmethode.

Met deze technologieën bereik je nog meer mensen

Met deze technologieën bereik je meer mensen

Als ondernemer zijnde wil je natuurlijk zoveel mogelijk mensen bereiken met jouw product? Maar hoe doe je dat eigenlijk? Er zijn heel veel manieren ervoor om mensen te bereiken. Maar waarom gebruik je niet de juiste technologie om mensen te bereiken? Dit gaat natuurlijk veel makkelijker en het rendement is ook groter. In dit artikel ga ik verschillende methodes behandelen die jij kan gebruiken om nog meer mensen te bereiken. 

Viral filmpje op social media 

Social media is een groot platform die nog te vaak wordt onderschat. Dagelijks surfen er miljoenen mensen op het internet. Alles wat gedeeld wordt op social media gaat super makkelijk en snel. Als je met jouw onderneming en product of dienst wilt promoten kan je ervoor kiezen om een plan te schrijven voor een video. Als het concept goed is dan kan het zomaar zo zijn dat het door miljoenen mensen worden bekeken. 

Email marketing 

Email marketing is al jaren heel populair. Heb jij een grote of email bestand of ben je bezig om veel emailadressen te verzamelen? Verdiep je dan eens op email marketing. Met email marketing kan je reclame maken door middel van content te versturen via de mail naar je klanten. Let er wel goed op dat je hoogwaardige content levert anders gaan klanten dit vervelend vinden. Als je nog niet zoveel verstand het van email marketing dan kan je bijvoorbeeld een technologie blog bezoeken. Er staan veel handige artikelen op het gebied van marketing en gadgets. 

Blockchain 

Blockchain technologie is een vrij nieuwe en nog onbekende vorm van technologie. Blockchain is een systeem dat wordt gebruikt om gegevens vast te leggen. De gegevens die worden opgeslagen worden als het ware in blokken gezet.  Wil je nog uitgebreidere informatie over deze technologie of over een blockchain app ontwikkelen? Neem dan eens een kijkje op  https://technologie.nl/